Dienstag, 2. April 2013

Húsvét

Össze vissza blogposzt következik.

Még múlt hét csütörtökön eltávozott az osztályról a román kolléga Én csak keveset találkoztam ilyen formán vele de igy is azt kell mondanom kár érte, jó fej volt. Érdekes volt viszont látni, milyen rituáléval megy el valaki, pláne elgondolkodtató számomra, aki éppen érkezik. Volt kaja és pezsgő!

Nagypénteken taktikusan teljes harci felszerelésben bevonultam a megbeszélésre, majd miután senki más nem jelent meg kezdtem gyanút fogni és elindultam az osztályra hátha ott lesz valaki. Nem jutottam el mondjuk odáig, mivel a liftben sikerült megtárgyalni a takaritónővel, hogy aznap bizony munkaszüneti nap van. Hoppá.

Hétvégén hirtelen felindulásból átugrott tesó, jó volt mert nem voltam 4 napig egyedül és jót turistáskodtunk. Már dokumentálva van, szóval én ettől itt eltekintenék.

Megjött az új görög kolléga, múlt heti önmagam látom. Máker viszont mert ő már dolgozott korábban szóval van tapasztalata, azt, hogy mi hol van egyszerűbb megtanulni. A számitógépes rendszerre már én tanitgattam, és felirattattam az IT továbbképzésre is, kb. ennyivel tudok többet a két hetem után.

Külföldi ügyintézés kapcsán a TB-ről már posztoltam egy jó irást, jöjjön most egy a lakhelyről. Jó kis cikk, tényleg most változott a dolog és abszolút egyet tudok érteni, hogy egész segitőkész midnenki akit kérdez az ember de igazán végül is senki sem tudja mi a helyzet akkor most. Nekem végül is nincsen bejelentve, hogy eljöttem, itt be van jelentve a német hatóságnak, hogy Esslingenben lakom most és kész. Őket nem érdekli a magyar állandó lakcimem. Akiket meg én hivtam azt mondták ha meg akarom tartani az ittenit megtarthatom és bejelenteni se kell. Káosz ami van amúgy de nem érdekel, majd kiderül lesz e ebből épp bajom.

Végezetül a locsolások és a megszerzett tojások száma: 0. Fura ez a hely...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen