Dienstag, 7. Mai 2013

Miss Sparks

Az illegális letöltést büntetik rendesen ebben a csodás országban de a stream az olyan félút és még nem volt elvileg példa rá. Mindamellett, hogy persze nem én szeretnék az első lenni, valahogy muszáj filmet néznem néha, kicsit függő vagyok na. Kinomban a neten kerestem ötletet és egy bologos 2012-es 50 legjobb film között bukkantam rá a "Ruby Sparks" cimű érdekességre. Az ajánló első két sorát olvastam el, és lényegében a "(...) a charming, heartfelt romantic comedy that is nothing less than sheer pleasure to watch from start to finish." félmondat elég is volt, hogy ezt válasszam. Éreztem, hogy jó lesz. Lehet csak ma vagyok ilyen hangulatomban de szerintem nagyon édes film, és megannyi érdekes kérdést vet fel a párkereséssel. a tökéletes partnerrel és a moralitással kapcsolatban. Mindez valami félelmetesen szerethető és mókás két főszereplő által igazi, ahogyan az idézet is irja, szivmelengető köntösben tolmácsolva. Nem tudom nálunk volt e egyáltalán moziban, az imdb csak DVD-t ir idén februárra. Ha bitlisz a sztori elnézést, hozzám most ért ide. Mindenesetre csendes magányos éjszakákra, vagy éppen a kiválaszottal összebújós könnyed délutáni szórakozásra is nagyon merném ajánlani.

Most pedig nagyon szigorúan megyek aludni, mert holnapra van egy fél osztályom. Pedig úgy reménykedtem, hogy ezt a 3 napot csak sikerül már nagyjából stresszmentesen megúszni, de persze nem. Nite!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen