Donnerstag, 2. Mai 2013

Title level 6 - President

Kicsit nehézkesen indult a hét, hiszen már emlitettem, hogy milliónyi feladatot kellett megoldanom, persze a munka mellett, lopott percekben, de olybá tűnik meg fognak oldódni a dolgok. Irtam egy cetlit, hogy miket kell elintézni, midnen plusz infóval ami csak kellhet és próbáltam sorban végigmenni a tételeken.  A betegbiztositasom intéződik, van tanácsadóm akit az itteni magyar kollégák ajánlottak, hétfőn már sikerült is találkozni vele, de erről majd irok egy külön posztot mert szerintem érdekes, csak előtte a végére akarok járni teljesen. Az adóhatóságot végül elértem telefonon és jól alakult, hiszen kiderült be sem kell mennem, kiküldik. Persze a nevem betűzésével erőteljesen megküzdöttünk de sikerült, nagy örömömre ma délután ki is vehettem a postaládából a megküldött igazolást. Jött még a nyugdijbiztositótól is levél, sajna még nem az amit kértem, adatpótlást kérnek csak, mert nem irtam be, mióta is vagyok orvosi kamarai tag. Mondjuk nem meglepő, hiszen tudta a fene, még javában intézés alatt volt. A kamara amúgy is fura volt, mert állitólag automatikusan tag leszek, ha ilyen kórházféleségben elkezdek dolgozni, ebben csak az a poén, hogy maga a kórház erről nem tud, mármint, hogy ők bárhova is lejelentettek volna, ami a felvételemhez vezet. Mindegy nekem telefonban is azt modnták, hogy a kórház megoldja, és levélben is, szóval biztos igy van. Most még egyszer megpróbálom majd őket elérni, mert én azért erről a tagságról lapot nem kaptam és ötletem nincs mióta lehetek tag. Approbációmat átutaltam, a magyarországról a német számlámra utalás nagyobb kihivás volt de felhivtam éjszaka a CIB-24-et (örültek tuti) és megkérdeztem hogyan működik, kiderült, hogy simán csak bátortalan voltam, jó helyen kerestem alapvetően. Ha már bankoknál tartunk egyeztettem a banki tanácsadómmal is, miszerint kéne egy dombornyomott kártya, mert ezeknél a hazautazásoknál és bármiylen internetes rendelésnél szükséges, szóval nekiálltam intézni azt is. 14-edikéig kell szereznem egy igazolást, hogy dolgozom itt és itt, stb. Hétfőn sokktalanitó tréning lesz, kiváncsi leszek rá, amiatt is muszáj voltam midnenkivel telefonálgatni, mert persze, hogy pont aznap lett volna késői ügyeletem, ma ezt is sikerült végre elcserélni. Holnap megyek üzemorvoshoz megint, reméyneim szerint kitölt egy lapot nekem ami a biztositashoz kell (maskepp draga lenne), meg kapok ujabb oltásokat. Előre fosok, mert lehet, hogy megin vérvétel is lesz... Pluszba még hét elején leadtam az új aláirt szerződésem is és még egy tonna vackot mint pl. adatvédelem, betegjogok, midnenféle nyilatkozat, hogy nem fogok lopni csalni hazudni, hogy be fogok jelentkezni a helyi kamarába (ami mondjuk kafa hiszen allitolag nem kell ugyebár...), stb.





Egyúttal már be vagyok sózva, hogy megyek haza!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen